Techninė priežiūra
Techninė priežiūra – tai reguliarus Jūsų įrenginio patikrinimas, siekiant išlaikyti optimalų įrenginio veikimą ir išvengti rimtų bei, tuo pačiu, brangių gedimų. Tai ne tik garantuoja efektyvų sistemos darbą, bet ir mažina riziką susidurti su nepageidaujamomis sutrikimų taisymo išlaidomis. Be to, reguliarios techninės priežiūros procedūros pratęsia įrenginio garantijos laikotarpį, suteikdamos Jums ramybę dėl ilgalaikės sistemos veikimo.
1 etapas. Susitarimas dėl techninės priežiūros atlikimo
Įrangos techninė priežiūra yra atliekama kartą per metus, dažniausiai vasarą arba prieš šildymo sezoną. Jeigu mūsų meistrai įdiegė įrenginį Jūsų namuose, apie techninės priežiūros patikrinimo rekomendaciją automatiškai būsite informuoti telefonu ar el. paštu. Kitu atveju, techninės priežiūros paslaugą užsisakyti galite tiesiogiai susisiekus su mumis.
Techninės priežiūros paslauga yra mokama (Vilniaus mieste – 180 eurų), tačiau nėra privaloma. Tai yra papildoma paslauga, siekiant išlaikyti optimalų įrenginio veikimą ir išvengti rimtų bei brangių gedimų. Labai rekomenduojame techninę priežiūrą atlikti reguliariai, ne tik tada, kai įrenginio veikimas sutrinka, nes būtent apžiūros metu mūsų ekspertai gali laiku pastebėti gedimų rizikas ir pašalinti jas nedelsiant. Taip pat labai svarbu techninę priežiūrą patikėti išmanantiems meistrams, kurie tiksliai žino visą sistemos sandarą ir gali laisvai pastebėti atsiradusius galimus gedimus ar jų riziką.
2 etapas. Techninės priežiūros atlikimas
Patvirtinus techninės priežiūros atlikimą, susitariame abipusiai tinkamą datą ir laiką, kuomet vienas iš mūsų meistrų atvyks pas Jus. Patikros metu įrenginys bus kruopščiai apžiūrėtas, įvertintas jo darbas skirtingais režimais, papildomomis programomis atsekamos fiksuotos klaidos ar nuokrypiai nuo veikimo normų, patikrinti visi galimi trūkumai ar gedimo rizikos. Taip pat įrenginys bus tinkamai išvalytas nuo dulkių ar kitų apnašų, kas gali turėti įtakos jo efektyviam veikimui.
Po patikros darbų meistras detaliai informuos Jus apie įrenginio būklę ir visus pašalintus smulkius defektus, jeigu tokių bus rasta. Tokiu būdu meistras užtikrins Jus dėl patikimo įrenginio darbo viso šildymo sezonu metu.
3 etapas. Jei randamas gedimas
Jeigu įrangos techninės priežiūros metu meistras atranda gedimą arba didelę riziką jo atsiradimui, jis apie tai iš karto Jus informuoja.
- Jeigu įrenginys turi galiojančią garantiją, mūsų komanda pasirūpins pilnu problemos sutvarkymu, kuris dažniausiai Jums papildomai nekainuos (išskyrus atvejus, kai įrenginys akivaizdžiai yra pažeistas dėl netinkamo jo eksplotavimo).
- Jeigu įrenginio garantija yra pasibaigusi, meistras detaliai aptars su Jumis gedimo šalinimo išlaidas ir reikiamas medžiagas. Taisymo darbų susitarimui įvykus, įrenginys bus pilnai sutvarkytas ir paruoštas tolimesniam darbui.
Jeigu mūsų meistrai gedimus aptinka reguliarios techninės priežiūros metu, dažniausiai jie dar nebūna kritiniai, todėl sutvarkymo išlaidos yra kur kas mažesnės.
Tikimės, kad pateikta informacija apie techninę įrenginio priežiūrą leido suprasti reguliaraus patikrinimo naudą bei galimą prevenciją rimtiems gedimams. Įdiegus įrenginį Jūsų namuose, mūsų atsakomybė tampa efektyvaus jo darbo užtikrinimas ir operatyvus gedimų ar sutrikimų šalinimas. Esame patikimas partneris visą įrenginio veikimo laikotarpį.
Jeigu norite užsisakyti įrenginio techninės priežiūros paslaugą, susisiekite su mumis Jums patogiu būdu Kontaktų puslapyje.